Umumi Hıfzıssıhha Kurulu
Sayın Sanayicimiz
Gaziantep İl “Umumi Hıfzıssıhha Kurulu" nun 10/04/2020 tarihinde 26 Nolu kararı ile olağan üstü gündem ile toplanarak;
Koronavirüs (Covid-19) salgınının toplum sağlığı açısından oluşturduğu riski yönetebilmek, sosyal mesafeyi muhafaza etmek ve insanlar arası kişisel teması azaltmak amacı ile
İşyerleri girişinde işveren tarafından;
- Ateş ölçülmesi ,
- El dezenfektanı bulundurulması,
- Maske temini ve kullanımı,
- Yemekhane, Servis vb. toplu olarak bulunan alanlarda sosyal mesafenin korunması
- Ortak kullanım alanlarının sürekli olarak dezenfeksiyonu ve takibinin yapılmasına dair kararlar alınmıştır.
İş bu kararlardan dolayı Gaziantep Valiliği tarafından denetleme çalışmaları yapılmaktadır. Herhangi bir sağlık problemi ve ceza-i müeyyide ile karşılaşmamak için tüm firmalarımızın gerekli tedbirleri alması hususu önemle duyurulur.




