loading

Sosyal medya hesaplarınızla hızlı giriş yapabilirsiniz.

PERSONEL VE İŞÇİ SERVİSLERİNİN %50 YOLCU TAŞIMASI YENİDEN YÜRÜRLÜĞE GİRDİ

Sayın Üyemiz,

Bilindiği üzere 23 Mart 2020 tarihinde İçişleri Bakanlığı tarafından yayınlanan genelgede “İl/ilçelerdeki tüm şehir içi ve şehirlerarası çalışan toplu taşıma araçları (şehirlerarası yolcu otobüsleri dahil); araç ruhsatında belirtilen yolcu taşıma kapasitesinin %50’si oranında yolcu kabul edecek; araç içindeki yolcuların oturma şekli yolcuların birbirleriyle temasını engelleyecek şekilde olacak.” ifadesi yer almıştı.

İçişleri Bakanlığı'nın 25 Mart 2020 tarihinde yayınladığı değişiklik kapsamında, Personel ve işçi servislerinin bu kapsamın dışında tutulduğu belirtilmişti.

Bakanlığın 26 Mart 2020 günü yayınlamış olduğu yeni bir talimatta; ' Görülen lüzum üzerine , personel ve işçi servislerinin de ruhsatlarında yazan yolcu kapasitelerinin % 50 oranında yolcu taşımalarına ; istisna uygulamasının sonlandırılmasına karar verilmiştir' denmektedir.

Bu kapsamda 23 Mart 2020 yayınlanan genelge doğrultusunda firmalarımızın personel ve işçi servislerini %50 oranında yolcu taşıyacak şekilde düzenlemeleri gerekmektedir. 

Bilgilerinize sunulur.