Azerbaycan Cumhuriyeti'nin İdari Yaptırımlar Konusundaki Yeni Uygulaması Hk.
Sayın Üyemiz,
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğinden(TOBB) odamıza ulaşan yazıda; T.C. Dışişleri
Bakanlığından gelen yazıya atfen, Azerbaycan Cumhuriyeti'nde trafik kurallarını ihlal eden yabancı
devletlere kayıtlı araçları kullanan yabancı uyrukluların ve vatansızların, uygulanan cezaları
ödemeden ülkeye serbest şekilde giriş-çıkış yapmalarının neden olduğu olumsuzluklardan dolayı,
Azerbaycan Cumhuriyeti Göç Yasasının 17.1.7 maddesi gereğince, Azerbaycan Cumhuriyeti sınırları
içinde idari suç işlemiş yabancılar ve vatansızlar hakkında idari yaptırımlar uygulanıncaya kadar bu
kişilerin Azerbaycan'dan çıkışlarının geçici olarak sınırlandırılacağının bildirildiği belirtilmektedir.
Bilgilerinize sunulur.




