loading

Sosyal medya hesaplarınızla hızlı giriş yapabilirsiniz.

Strateji, Kalite ve Akreditasyon

  • GSO ve iştiraklerinin ana yönetim stratejilerinin, Üst Yönetim ile birlikte oluşturulmasına yönelik çalışmaların yürütülmesi, belirlenen stratejilerin uygulanmasının sağlanması, kısa, orta ve uzun vadeli planlama çalışmalarının yönlendirilmesi ve konsolidasyonu,
  • Stratejik planlama çalışmalarının belirlenen takvime uygun ilerlemesinin sağlanması ve takibi
  • GSO ve iştiraklerini orta/uzun vadede etkileyecek gelişmelerin düzenli takibi ve ilgili birimlerle paylaşılması,
  • GSO ve iştiraklerinin vizyonu, misyonu, politikası, hedefleri ve stratejilerinin belirlenmesi ve geliştirilmesi,
  • GSO ve iştiraklerinin stratejik planlarının değerlendirilmesi ve takip edilmesine ilişkin çalışmaların denetlenmesi ve koordine edilmesi,
  • Yıl içerisinde Yönetim Gözden Geçirme (YGG) toplantılarının yapılması, (YGG Prosedürüne göre)
  • 3 ayda bir Akreditasyon İzleme Komitesi toplantısının yapılması,
  • Yıl içerisinde ISO 9001:2015 İç Tetkik yapılması, (İç Tetkik Prosedürüne göre)
  • Kullanılan kalite dokümanlarının ilgili birimlerle koordineli olarak standartlara uygun hazırlanmasını, kullanımını, izlenmesini ve gerektiğinde revize edilmesini sağlamak,
  • Birimlerden gelen revizyon taleplerini incelemek, değerlendirmek, ilgili değişiklikleri sisteme entegre etmek ve gerçekleşen değişiklikleri tüm çalışanlara duyurmak,
  • Sistem dokümanlarını tüm çalışanların erişebileceği dijital kalite ortak klasöründe güncel halde bulundurmak ve takip etmek,
  • Belgelendirme kuruluşları tarafından yapılan dış tetkik çalışmalarını koordine etmek, uygulanmasını sağlamak, sürecin etkin bir şekilde yürütülmesine yönelik gerekli çalışmaları yapmak,
  • Oda ve iştiraklerinin kritik performans kriterlerinin (KPI) düzenli raporlamasını yapmak,
  • TOBB Akreditasyon sistemi gereklerinin uygulanması ve denetimlerine ilişkin faaliyetleri planlamak ve yürütmek,
  • Yıllık akreditasyon öz değerlendirme çalışmasını gerçekleştirmek, tüm birimlerin çalışmaya dahil edilmesini sağlamak, rehberlik etmek, takip etmek ve asli kanıtları TOBB Akreditasyon Sistemine yüklemek,
  • Akreditasyon sistemi dahilinde iyi uygulama örneği oluşturabilecek çalışmaları tüm çalışanlarla iş birliği içerisinde belirlemek ve sisteme entegre etmek,
  • Kalite güvence sisteminin bir gereği olarak şirket içi kritik iş akışları, prosedür ve talimatları oluşturup işletilmesini temin etmek,
  • Odanın kalite ve akreditasyon çalışmaları ile hizmet verdiği tüm paydaşlarının (çalışanlar da dahil) memnuniyet seviyelerini arttırılmasına destek olmak
  • Birimine yönelik yürütülen denetim faaliyetlerinin raporlarının incelenmesi ve gerekli düzeltici, önleyici faaliyetlerin hayata geçirilmesi
  • Yıllık Oda İş Planının hazırlanması,
  • Her yıl Ocak ayında bir önceki yılın Faaliyet Raporlarının birimlerden toplanması
  • Faaliyet Raporlarının değerlendirilmesi ile birlikte Yıllık Oda Faaliyet Raporunun oluşturulması
  • Her yılın Aralık ayında bir sonraki yılın Faaliyet Planlarının birimlerden toplanması (Stratejik Plan hedefleri doğrultusunda)
  • Biriminin faaliyet planı ve bütçesinin hazırlanması
  • Düzenli olarak Dış Kaynaklı Dokümanların takip edilmesi ve Dış Kaynaklı Doküman Listesinin güncel tutulması,
  • Her yıl Kalite El Kitabı, Yönetici El Kitabı ve Üye El Kitabının revize edilmesi,
  • Her yıl Odalar arası kıyaslama çalışmalarının yapılması,